Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10819
Назва: | Щодо організації освітнього процесу в умовах повноційного вторгнення |
Автори: | Голубова, Д.О. Макаров, В.О. |
Ключові слова: | організація освітнього процесу умови повноційного вторгнення психічне здоров'я особистості трансформаційні зміни |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеса, ОДАБА |
Серія/номер: | ;108 |
Короткий огляд (реферат): | Від початку повномасштабного російського вторгнення в освітньому середовищі відбу- ваються зміни, що викликані негативними впливами, серед яких можна відзначити: -Психологічний аспект- психічне здоров'я особистості (як викладача так і здобувача), якапостійно відчуває загрозу своєму життю своїх близьких. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10819 |
Розташовується у зібраннях: | УЯПФ 2024р |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Щодо організації освітнього процесу в.pdf | 496,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.