Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11071
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧуйко, К.І.-
dc.contributor.authorКазьміна, Д.С.-
dc.contributor.authorСтанкевич, І.В.-
dc.date.accessioned2024-12-24T10:22:07Z-
dc.date.available2024-12-24T10:22:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11071-
dc.description.abstractУ великій кількості літератури з управління проектами питання маркетингу проекту, мабудь, становить значний інтерес. Управління проектами у його сучасній формі почало укорінюватися у шістидесятих роках із великими військовими космічними програмами та великомасштабними дослідно-конструкторськими роботами.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries24;586-588-
dc.subjectуправління проектамиuk_UA
dc.subjectважливість маркетингуuk_UA
dc.subjectстандартизовані інструментиuk_UA
dc.subjectконцептуалізація, плануванняuk_UA
dc.titleВажливість маркетингу в управлінні проектамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:УП 2024р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Важливість маркетингу в управлінні проектами.pdf499,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.