Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11071
Titel: Важливість маркетингу в управлінні проектами
Autoren: Чуйко, К.І.
Казьміна, Д.С.
Станкевич, І.В.
Stichwörter: управління проектами
важливість маркетингу
стандартизовані інструменти
концептуалізація, планування
Erscheinungsdatum: 2024
Herausgeber: Одеса, ОДАБА
Serie/Report Nr.: 24;586-588
Zusammenfassung: У великій кількості літератури з управління проектами питання маркетингу проекту, мабудь, становить значний інтерес. Управління проектами у його сучасній формі почало укорінюватися у шістидесятих роках із великими військовими космічними програмами та великомасштабними дослідно-конструкторськими роботами.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11071
Enthalten in den Sammlungen:УП 2024р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Важливість маркетингу в управлінні проектами.pdf499,57 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.