Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11071
Назва: Важливість маркетингу в управлінні проектами
Автори: Чуйко, К.І.
Казьміна, Д.С.
Станкевич, І.В.
Ключові слова: управління проектами
важливість маркетингу
стандартизовані інструменти
концептуалізація, планування
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 24;586-588
Короткий огляд (реферат): У великій кількості літератури з управління проектами питання маркетингу проекту, мабудь, становить значний інтерес. Управління проектами у його сучасній формі почало укорінюватися у шістидесятих роках із великими військовими космічними програмами та великомасштабними дослідно-конструкторськими роботами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11071
Розташовується у зібраннях:УП 2024р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Важливість маркетингу в управлінні проектами.pdf499,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.