Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11071
Title: Важливість маркетингу в управлінні проектами
Authors: Чуйко, К.І.
Казьміна, Д.С.
Станкевич, І.В.
Keywords: управління проектами
важливість маркетингу
стандартизовані інструменти
концептуалізація, планування
Issue Date: 2024
Publisher: Одеса, ОДАБА
Series/Report no.: 24;586-588
Abstract: У великій кількості літератури з управління проектами питання маркетингу проекту, мабудь, становить значний інтерес. Управління проектами у його сучасній формі почало укорінюватися у шістидесятих роках із великими військовими космічними програмами та великомасштабними дослідно-конструкторськими роботами.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11071
Appears in Collections:УП 2024р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Важливість маркетингу в управлінні проектами.pdf499,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.