Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1379
Название: Місія компанії - ефективний інструмент стратегічного управління
Авторы: Білега, О.В.
Пшенична, Ю.Г.
Ключевые слова: ринкова економіка
конкурентоспроможність
маркетинговий потенціал
організаційна структура
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): Як відомо, в умовах ринкової економіки конкурентоспроможність підприємства визначається виробничим, інноваційним та маркетинговим потенціалом, наявністю висококваліфікованого персоналу, який поєднує в собі професіоналізм, досвід роботи, творчу активність і здібності, фінансовими можливостями, вдало побудованою організаційною структурою та вибраною системою управління тощо. Однак мало хто з сучасних керівників підприємств, зокрема тих, які діють на теренах України, задумується над тим, що основним стрижнем успішного функціонування підприємства, його рушійною силою є місія організації .
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1379
Располагается в коллекциях:2016р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.