Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1379
Назва: Місія компанії - ефективний інструмент стратегічного управління
Автори: Білега, О.В.
Пшенична, Ю.Г.
Ключові слова: ринкова економіка
конкурентоспроможність
маркетинговий потенціал
організаційна структура
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Як відомо, в умовах ринкової економіки конкурентоспроможність підприємства визначається виробничим, інноваційним та маркетинговим потенціалом, наявністю висококваліфікованого персоналу, який поєднує в собі професіоналізм, досвід роботи, творчу активність і здібності, фінансовими можливостями, вдало побудованою організаційною структурою та вибраною системою управління тощо. Однак мало хто з сучасних керівників підприємств, зокрема тих, які діють на теренах України, задумується над тим, що основним стрижнем успішного функціонування підприємства, його рушійною силою є місія організації .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1379
Розташовується у зібраннях:2016р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.