Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1379
Title: Місія компанії - ефективний інструмент стратегічного управління
Authors: Білега, О.В.
Пшенична, Ю.Г.
Keywords: ринкова економіка
конкурентоспроможність
маркетинговий потенціал
організаційна структура
Issue Date: 2016
Abstract: Як відомо, в умовах ринкової економіки конкурентоспроможність підприємства визначається виробничим, інноваційним та маркетинговим потенціалом, наявністю висококваліфікованого персоналу, який поєднує в собі професіоналізм, досвід роботи, творчу активність і здібності, фінансовими можливостями, вдало побудованою організаційною структурою та вибраною системою управління тощо. Однак мало хто з сучасних керівників підприємств, зокрема тих, які діють на теренах України, задумується над тим, що основним стрижнем успішного функціонування підприємства, його рушійною силою є місія організації .
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1379
Appears in Collections:2016р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.