Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 12.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Формування організаційних структур маркетингових служб в контексті управління проектамиЗапша, Г.М.; Сахацький, М.П.
2014Методологічні основи дослідження інноваційно-інвестиційного розвитку підприємств паливно-енергетичного комплексуСахацький, М.П.; Запша, Г.М.
2014Рекламний менеджмент на промисловому підприємтствіСахацький, М.П.; Іващук, К.С.
2015Маркетингові ризики товарних нововведень сільськогосподарських підприємствСахацький, М.П.; Запша, Г.М.
2017Ретроспективи і перспективи маркетингової діяльностіСахацький, М.П.; Кривчиков, В.М.; Сахацький, П.М.
2018Особливості сучасного розвитку маркетингової діяльності в будівельному секторіТурчинська, А.С.; Куртова, А.Г.; Сахацький, М.П.
2018Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізаціїПедько, І.А.; Сахацький, М.П.; Баланюк, І.Ф; Запша, Г.М.; Клочан, В.В.
2018Розвиток мережевого маркетингуЛобачева, М.В.; Сахацький, М.П.
2020Розвиток маркетингу інновацій в будівництвіСахацький, М.П.; Запша, Г.М.; Сахацький, М.М.
1-окт-2020Економіко-інституціональні проблеми розвитку земельних відносин сільських територій в УкраїніСахацький, М.П.; Осипова-Чачан, О.П.; Сахацький, М.М.