Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Формування організаційних структур маркетингових служб в контексті управління проектамиЗапша, Г.М.; Сахацький, М.П.
2014Методологічні основи дослідження інноваційно-інвестиційного розвитку підприємств паливно-енергетичного комплексуСахацький, М.П.; Запша, Г.М.
2014Рекламний менеджмент на промисловому підприємтствіСахацький, М.П.; Іващук, К.С.
2015Маркетингові ризики товарних нововведень сільськогосподарських підприємствСахацький, М.П.; Запша, Г.М.
2017Ретроспективи і перспективи маркетингової діяльностіСахацький, М.П.; Кривчиков, В.М.; Сахацький, П.М.
2018Особливості сучасного розвитку маркетингової діяльності в будівельному секторіТурчинська, А.С.; Куртова, А.Г.; Сахацький, М.П.
2018Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізаціїПедько, І.А.; Сахацький, М.П.; Баланюк, І.Ф; Запша, Г.М.; Клочан, В.В.
2018Розвиток мережевого маркетингуЛобачева, М.В.; Сахацький, М.П.