Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 521-530 из 1177.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємствПедько, І.А.
2015Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємстваПедько, І.А.
2015Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформаціїПедько, І.А.; Окландер, М.
2014Прогнозування виробництва будівельних матеріалів в УкраїніПедько, І.А.
2015Determining Directions of Market Researches by Concrete Manufacturing EnterprisesPedko, I.A.
2016Determination of competitive ability of companies producing concrete and concrete articles based on dual assessment of service performancePedko, I.A.
2017Маловідома спадщина Християна Фюрхтеготта ГеллертаДобролюбська, Г.І.; Добролюбська, Ю.А.
2015Науково-методичний підхід до формування портфелю замовлень підприємств-виробників бетону та виробів з бетонуПедько, І.А.
2011Підвищення конкурентного потенціалу агарних підприємств з використанням засобів логістикиСмелянець, Т.В.
2014Можливості формування конкурентоспроможних мережових структур кластерного типу в економіці УкраїниБілега, О.В.; Смелянець, Т.В.