Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4498
Название: Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації
Авторы: Педько, І.А.
Окландер, М.
Ключевые слова: ретроспективний аналіз
теорія маркетингової інформації
Дата публикации: 2015
Издательство: Український журнал «Економіст». Розділ «Виклики часу»
Серия/номер: №4;с.13-15
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації Розглянуто точки зору представників різних наукових шкіл щодо ролі інформації в підприємництві. З позиції історичного й логічного підходів доведено, що специфіка теорії маркетингової інформації проявляється в мінімальному рівні наукової абстракції, максимальному наближенні до практичної діяльності підприємств, базуванні на фундаментальному доробку шкіл економічної теорії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4498
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ретроспективний аналіз походження теорії.pdfОсновна стаття640,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.