Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4503
Название: Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємства
Авторы: Педько, І.А.
Ключевые слова: маркетингові інформаційні системи
маркетингові дослідження
моніторинг
оцінка ризику
товарний бетон
Дата публикации: 2015
Издательство: Журнал «Технологічний аудит та резерви виробництва»
Серия/номер: №5/5(25);с.4-9
Краткий осмотр (реферат): В статті показано, що нові виклики, які стоять перед підприємництвами обумовлюють необхідність модернізації концепції маркетингових інформаційних систем. Запропонована неокласична концепція маркетингової інформаційної системи підприємств. Розглянуто специфіку функціонування підсистеми моніторингу маркетингових інформаційних систем підприємств - виробників бетону та виробів з бетону на основі моделі STEP-аналізу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4503
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємства.pdfОсновна стаття268,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.