Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4500
Название: Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємств
Авторы: Педько, І.А.
Ключевые слова: маркетингові системи
промислове підприємство
бізнес-клімат
управлінське рішення
Дата публикации: 2015
Издательство: Науковий журнал «Економічний вісник Національного гірничого університету»
Серия/номер: №3 (51);с.110-117
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем промислових підприємств. Обґрунтовано, що в умовах несприятливого бізнесклімату зростає значення ефективної роботи маркетингової інформаційної системи, яка є джерелом достовірної інформації для прийняття управлінських рішень, що спрямовані на зниження ризиків промислового підприємства. Запропоновано класифікацію маркетингової інформації, яка має прикладну спрямованість на створення спеціальних баз даних.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4500
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Концептуальні засади формування маркетингових ....pdfОсновна стаття279,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.