Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2828
Назва: Маркетингові підходи в управлінні конкурентоспроможністю будіельних підприємств
Автори: Курносенко, Л.В.
Чашуріна, О.І.
Ключові слова: маркетингові підходи
конкурентоспроможність
будівельні підприємства
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються теоретичні і методичні підходи до маркетингового управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2828
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ В УПРАВЛІННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.pdfОсновна стаття169,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.