Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2844
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.contributor.authorДо Чу, Коанг-
dc.date.accessioned2017-07-31T12:00:27Z-
dc.date.available2017-07-31T12:00:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2844-
dc.description.abstractУ умовах економічної глобалізації засади маркетингу дозволяють одержати результати, прикладне значення яких полягає у можливості практичного використання методичних підходів щодо управління розвитком вітчизняних суб’єктів господарювання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectекономічна глобалізаціяuk_UA
dc.titleПрактичний інструментарій маркетингового потенціалу підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2012р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПРАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА.pdfОсновна стаття257,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.