Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2844
Назва: Практичний інструментарій маркетингового потенціалу підприємства
Автори: Ширяєва, Н.Ю.
До Чу, Коанг
Ключові слова: маркетинговий потенціал
підприємство
економічна глобалізація
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): У умовах економічної глобалізації засади маркетингу дозволяють одержати результати, прикладне значення яких полягає у можливості практичного використання методичних підходів щодо управління розвитком вітчизняних суб’єктів господарювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2844
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА.pdfОсновна стаття257,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.