Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2844
Titel: Практичний інструментарій маркетингового потенціалу підприємства
Autoren: Ширяєва, Н.Ю.
До Чу, Коанг
Stichwörter: маркетинговий потенціал
підприємство
економічна глобалізація
Erscheinungsdatum: 2012
Zusammenfassung: У умовах економічної глобалізації засади маркетингу дозволяють одержати результати, прикладне значення яких полягає у можливості практичного використання методичних підходів щодо управління розвитком вітчизняних суб’єктів господарювання.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2844
Enthalten in den Sammlungen:2012р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ПРАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА.pdfОсновна стаття257,68 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.