Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2844
Title: Практичний інструментарій маркетингового потенціалу підприємства
Authors: Ширяєва, Н.Ю.
До Чу, Коанг
Keywords: маркетинговий потенціал
підприємство
економічна глобалізація
Issue Date: 2012
Abstract: У умовах економічної глобалізації засади маркетингу дозволяють одержати результати, прикладне значення яких полягає у можливості практичного використання методичних підходів щодо управління розвитком вітчизняних суб’єктів господарювання.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2844
Appears in Collections:2012р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА.pdfОсновна стаття257,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.