Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2865
Название: Маркетинг персоналу
Авторы: Петренко, К.О.
Ажаман, І.А.
Ключевые слова: маркетинг персоналу
управління персоналом
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядають сучасні підходи до поняття «маркетинг персоналу» . Його існування зумовлене необхідністю адекватно реагувати на сучасні зміни на ринку праці , прогнозувати перспективні потреби організації в людських ресурсах , розробляти програми залучення , набору та найму кваліфікованих працівників
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2865
Располагается в коллекциях:2014р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ.pdfОсновна стаття156,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.