Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2866
Titel: Маркетингова стратегія розвитку будівельного підприємства
Autoren: Григоренко, Д.О.
Ажаман, І.А.
Stichwörter: маркетинг
принципи маркетингу
маркетингова стратегія
Erscheinungsdatum: 2014
Zusammenfassung: В статті розкриті питання розробки комплексу маркетингового планування для будівельного підприємства.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2866
Enthalten in den Sammlungen:2014р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА.pdfОсновна стаття154,36 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.