Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2866
Назва: Маркетингова стратегія розвитку будівельного підприємства
Автори: Григоренко, Д.О.
Ажаман, І.А.
Ключові слова: маркетинг
принципи маркетингу
маркетингова стратегія
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В статті розкриті питання розробки комплексу маркетингового планування для будівельного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2866
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА.pdfОсновна стаття154,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.