Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2017-08-03T09:10:56Z-
dc.date.available2017-08-03T09:10:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2871-
dc.description.abstractПроаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід теоретико-методичних основ щодо сутності бренду; визначені напрямки якісного зростання управління брендом на вітчизняному ринку будівництва.uk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectбудівництвоuk_UA
dc.titleНапрями вдосконалення бренд-менеджменту у будівельній галузіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ У БУДІВЕЛЬНІЙ ГАЛУЗІ.pdfОсновна стаття178,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.