Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2871
Title: Напрями вдосконалення бренд-менеджменту у будівельній галузі
Authors: Ширяєва, Н.Ю.
Keywords: бренд
менеджмент
маркетинг
будівництво
Issue Date: 2014
Abstract: Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід теоретико-методичних основ щодо сутності бренду; визначені напрямки якісного зростання управління брендом на вітчизняному ринку будівництва.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2871
Appears in Collections:2014р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ У БУДІВЕЛЬНІЙ ГАЛУЗІ.pdfОсновна стаття178,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.