Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2871
Назва: Напрями вдосконалення бренд-менеджменту у будівельній галузі
Автори: Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: бренд
менеджмент
маркетинг
будівництво
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід теоретико-методичних основ щодо сутності бренду; визначені напрямки якісного зростання управління брендом на вітчизняному ринку будівництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2871
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ У БУДІВЕЛЬНІЙ ГАЛУЗІ.pdfОсновна стаття178,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.