Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2875
Название: Особливості формування системи управління збутом на підприємстві
Авторы: Мельничук, О.І.
Подгорна, І.І.
Ключевые слова: система управління
збутзбутова діяльність підприємства
підприємство
Дата публикации: 2014
Краткий осмотр (реферат): В статті розкриваються особливості формування системи управління збутом на підприємстві,визначаються завдання та функції відділу маркетингу; розглядаються форми організування збутової діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2875
Располагается в коллекциях:2014р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ CИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ.pdfОсновна стаття174,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.