Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2888
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМітрова, А.Д.-
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2017-08-08T12:29:26Z-
dc.date.available2017-08-08T12:29:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2888-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність та дано визначення терміну якість маркетингу. Представлено процес розробки маркетингових заходів для підвищення рівня розвитку будівельної організації. Розглянуто найбільш відомі в сучасній науці концепції маркетингу.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.titleЯкість маркетингу в будівельних підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2014р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЯКІСТЬ МАРКЕТИНГУ В БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ.pdfОсновна стаття162,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.