Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2888
Titel: Якість маркетингу в будівельних підприємствах
Autoren: Мітрова, А.Д.
Ширяєва, Н.Ю.
Stichwörter: маркетинг
якість
конкурентоспроможність
конкуренція
Erscheinungsdatum: 2014
Zusammenfassung: У статті розкрито сутність та дано визначення терміну якість маркетингу. Представлено процес розробки маркетингових заходів для підвищення рівня розвитку будівельної організації. Розглянуто найбільш відомі в сучасній науці концепції маркетингу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2888
Enthalten in den Sammlungen:2014р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ЯКІСТЬ МАРКЕТИНГУ В БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ.pdfОсновна стаття162,81 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.