Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2888
Назва: Якість маркетингу в будівельних підприємствах
Автори: Мітрова, А.Д.
Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: маркетинг
якість
конкурентоспроможність
конкуренція
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність та дано визначення терміну якість маркетингу. Представлено процес розробки маркетингових заходів для підвищення рівня розвитку будівельної організації. Розглянуто найбільш відомі в сучасній науці концепції маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2888
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЯКІСТЬ МАРКЕТИНГУ В БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ.pdfОсновна стаття162,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.