Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2888
Title: Якість маркетингу в будівельних підприємствах
Authors: Мітрова, А.Д.
Ширяєва, Н.Ю.
Keywords: маркетинг
якість
конкурентоспроможність
конкуренція
Issue Date: 2014
Abstract: У статті розкрито сутність та дано визначення терміну якість маркетингу. Представлено процес розробки маркетингових заходів для підвищення рівня розвитку будівельної організації. Розглянуто найбільш відомі в сучасній науці концепції маркетингу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2888
Appears in Collections:2014р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЯКІСТЬ МАРКЕТИНГУ В БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ.pdfОсновна стаття162,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.