Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілега, О.В.-
dc.contributor.authorМізіна, К.-
dc.date.accessioned2017-08-08T14:30:57Z-
dc.date.available2017-08-08T14:30:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2896-
dc.description.abstractВ статті розглядаються особливості побудови сучасної концепції глобального маркетингу, визначаються типи та форми глобального маркетингу, наводяться характерні особливості між поняттями багаторегіонального та глобального підходу, а також даються рекомендації щодо ефективного виходу вітчизняних підприємств на міжнародні ринки.uk_UA
dc.subjectглобальний маркетингuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectтранснаціональні корпораціїuk_UA
dc.subjectкастомізаціяuk_UA
dc.titleКонцепція глобального маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОНЦЕПЦІЯ ГЛОБАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ.pdfОсновна стаття194,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.