Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2896
Titel: Концепція глобального маркетингу
Autoren: Білега, О.В.
Мізіна, К.
Stichwörter: глобальний маркетинг
концепція
транснаціональні корпорації
кастомізація
Erscheinungsdatum: 2015
Zusammenfassung: В статті розглядаються особливості побудови сучасної концепції глобального маркетингу, визначаються типи та форми глобального маркетингу, наводяться характерні особливості між поняттями багаторегіонального та глобального підходу, а також даються рекомендації щодо ефективного виходу вітчизняних підприємств на міжнародні ринки.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2896
Enthalten in den Sammlungen:2015р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
КОНЦЕПЦІЯ ГЛОБАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ.pdfОсновна стаття194,15 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.