Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2896
Назва: Концепція глобального маркетингу
Автори: Білега, О.В.
Мізіна, К.
Ключові слова: глобальний маркетинг
концепція
транснаціональні корпорації
кастомізація
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються особливості побудови сучасної концепції глобального маркетингу, визначаються типи та форми глобального маркетингу, наводяться характерні особливості між поняттями багаторегіонального та глобального підходу, а також даються рекомендації щодо ефективного виходу вітчизняних підприємств на міжнародні ринки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2896
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОНЦЕПЦІЯ ГЛОБАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ.pdfОсновна стаття194,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.