Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2896
Title: Концепція глобального маркетингу
Authors: Білега, О.В.
Мізіна, К.
Keywords: глобальний маркетинг
концепція
транснаціональні корпорації
кастомізація
Issue Date: 2015
Abstract: В статті розглядаються особливості побудови сучасної концепції глобального маркетингу, визначаються типи та форми глобального маркетингу, наводяться характерні особливості між поняттями багаторегіонального та глобального підходу, а також даються рекомендації щодо ефективного виходу вітчизняних підприємств на міжнародні ринки.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2896
Appears in Collections:2015р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КОНЦЕПЦІЯ ГЛОБАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ.pdfОсновна стаття194,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.