Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2897
Название: Маркетинг в стандартах якості будівельної бізнес-організації
Авторы: Ширяєва, Н.Ю.
Ключевые слова: маркетинг
якість
стандарт
бізнес-процес
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): Аналізується важливість сприйняття маркетингової філософії всім персоналом та розкриваються чинники, що впливають на реальність позитивного зв’язку маркетингової діяльності та конгруентної філософії ІСО в будівельних бізнес-організаціях.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2897
Располагается в коллекциях:2015р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГ В СТАНДАРТАХ ЯКОСТІ БУДІВЕЛЬНОЇ БІЗНЕС-ОРГАНІЗАЦІЇ.pdfОсновна стаття158,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.