Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2899
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТекменжи, Д.Д.-
dc.contributor.authorАжаман, І.А.-
dc.date.accessioned2017-08-08T14:35:48Z-
dc.date.available2017-08-08T14:35:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2899-
dc.description.abstractРизик – це ймовірність втрати активів в результаті реалізації запланованої діяльності. Отже, маркетингові ризики – це категорія для відображення властивості маркетингової діяльності, що проявляється з об’єктивних чи суб’єктивних причин, має вимірний або невимірний характер і може викликати зменшення запланованого прибутку в процесі вирішення проблеми оптимізації збуту промислових підприємств.uk_UA
dc.subjectризикuk_UA
dc.subjectмаркетинговий ризикuk_UA
dc.subjectбудівельне підприємствоuk_UA
dc.titleМаркетингові ризики будівельних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2015р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГОВІ РИЗИКИ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.pdfОсновна стаття161,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.