Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2899
Назва: Маркетингові ризики будівельних підприємств
Автори: Текменжи, Д.Д.
Ажаман, І.А.
Ключові слова: ризик
маркетинговий ризик
будівельне підприємство
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Ризик – це ймовірність втрати активів в результаті реалізації запланованої діяльності. Отже, маркетингові ризики – це категорія для відображення властивості маркетингової діяльності, що проявляється з об’єктивних чи суб’єктивних причин, має вимірний або невимірний характер і може викликати зменшення запланованого прибутку в процесі вирішення проблеми оптимізації збуту промислових підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2899
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВІ РИЗИКИ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.pdfОсновна стаття161,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.