Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2899
Titel: Маркетингові ризики будівельних підприємств
Autoren: Текменжи, Д.Д.
Ажаман, І.А.
Stichwörter: ризик
маркетинговий ризик
будівельне підприємство
Erscheinungsdatum: 2015
Zusammenfassung: Ризик – це ймовірність втрати активів в результаті реалізації запланованої діяльності. Отже, маркетингові ризики – це категорія для відображення властивості маркетингової діяльності, що проявляється з об’єктивних чи суб’єктивних причин, має вимірний або невимірний характер і може викликати зменшення запланованого прибутку в процесі вирішення проблеми оптимізації збуту промислових підприємств.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2899
Enthalten in den Sammlungen:2015р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
МАРКЕТИНГОВІ РИЗИКИ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.pdfОсновна стаття161,02 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.