Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2899
Title: Маркетингові ризики будівельних підприємств
Authors: Текменжи, Д.Д.
Ажаман, І.А.
Keywords: ризик
маркетинговий ризик
будівельне підприємство
Issue Date: 2015
Abstract: Ризик – це ймовірність втрати активів в результаті реалізації запланованої діяльності. Отже, маркетингові ризики – це категорія для відображення властивості маркетингової діяльності, що проявляється з об’єктивних чи суб’єктивних причин, має вимірний або невимірний характер і може викликати зменшення запланованого прибутку в процесі вирішення проблеми оптимізації збуту промислових підприємств.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2899
Appears in Collections:2015р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МАРКЕТИНГОВІ РИЗИКИ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.pdfОсновна стаття161,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.