Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2908
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДідур, Т.М.-
dc.date.accessioned2017-08-08T14:52:55Z-
dc.date.available2017-08-08T14:52:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2908-
dc.description.abstractНайбільш ефективні результати маркетинг здібний демонструвати в умовах примінення в галузях. Відмінності маркетингу в капітальному будівництві походять від наступних факторів: - специфічних потреб, задовольняючих готову будівельну продукцію; - органічне будівництво капіталу в будівельному бізнесі; - характер та тривалість виробничого циклу в будівництві; - склад відтворювальної функції виконуючої будівельним комплексом в народному господарстві.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectбудівництвоuk_UA
dc.titleСпецифіка маркетингу в будівництвіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2015р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГУ В БУДІВНИЦТВІ .pdfОсновна стаття122,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.