Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2908
Title: Специфіка маркетингу в будівництві
Authors: Дідур, Т.М.
Keywords: маркетинг
будівництво
Issue Date: 2015
Abstract: Найбільш ефективні результати маркетинг здібний демонструвати в умовах примінення в галузях. Відмінності маркетингу в капітальному будівництві походять від наступних факторів: - специфічних потреб, задовольняючих готову будівельну продукцію; - органічне будівництво капіталу в будівельному бізнесі; - характер та тривалість виробничого циклу в будівництві; - склад відтворювальної функції виконуючої будівельним комплексом в народному господарстві.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2908
Appears in Collections:2015р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГУ В БУДІВНИЦТВІ .pdfОсновна стаття122,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.