Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2908
Назва: Специфіка маркетингу в будівництві
Автори: Дідур, Т.М.
Ключові слова: маркетинг
будівництво
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Найбільш ефективні результати маркетинг здібний демонструвати в умовах примінення в галузях. Відмінності маркетингу в капітальному будівництві походять від наступних факторів: - специфічних потреб, задовольняючих готову будівельну продукцію; - органічне будівництво капіталу в будівельному бізнесі; - характер та тривалість виробничого циклу в будівництві; - склад відтворювальної функції виконуючої будівельним комплексом в народному господарстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2908
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГУ В БУДІВНИЦТВІ .pdfОсновна стаття122,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.