Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2908
Titel: Специфіка маркетингу в будівництві
Autoren: Дідур, Т.М.
Stichwörter: маркетинг
будівництво
Erscheinungsdatum: 2015
Zusammenfassung: Найбільш ефективні результати маркетинг здібний демонструвати в умовах примінення в галузях. Відмінності маркетингу в капітальному будівництві походять від наступних факторів: - специфічних потреб, задовольняючих готову будівельну продукцію; - органічне будівництво капіталу в будівельному бізнесі; - характер та тривалість виробничого циклу в будівництві; - склад відтворювальної функції виконуючої будівельним комплексом в народному господарстві.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2908
Enthalten in den Sammlungen:2015р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГУ В БУДІВНИЦТВІ .pdfОсновна стаття122,67 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.