Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2909
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОстапенко, І.О.-
dc.contributor.authorАжаман, І.А.-
dc.date.accessioned2017-08-08T14:54:39Z-
dc.date.available2017-08-08T14:54:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2909-
dc.description.abstractВ статті розглядається сутність системи стратегічного маркетингового планування на будівельних підприємствах, визначаються рівні та елементи маркетингового планування, а також фактори, що перешкоджають ефективному стратегічному маркетинговому плануванню.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегічне маркетингове плануванняuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.titleСтратегічне маркетингове планування на підприємствах будівельної галузіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2015р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ_.pdfОсновна стаття161,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.