Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2909
Назва: Стратегічне маркетингове планування на підприємствах будівельної галузі
Автори: Остапенко, І.О.
Ажаман, І.А.
Ключові слова: маркетинг
стратегічне маркетингове планування
стратегічне управління
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається сутність системи стратегічного маркетингового планування на будівельних підприємствах, визначаються рівні та елементи маркетингового планування, а також фактори, що перешкоджають ефективному стратегічному маркетинговому плануванню.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2909
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ_.pdfОсновна стаття161,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.