Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2909
Название: Стратегічне маркетингове планування на підприємствах будівельної галузі
Авторы: Остапенко, І.О.
Ажаман, І.А.
Ключевые слова: маркетинг
стратегічне маркетингове планування
стратегічне управління
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядається сутність системи стратегічного маркетингового планування на будівельних підприємствах, визначаються рівні та елементи маркетингового планування, а також фактори, що перешкоджають ефективному стратегічному маркетинговому плануванню.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2909
Располагается в коллекциях:2015р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ_.pdfОсновна стаття161,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.