Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2909
Titel: Стратегічне маркетингове планування на підприємствах будівельної галузі
Autoren: Остапенко, І.О.
Ажаман, І.А.
Stichwörter: маркетинг
стратегічне маркетингове планування
стратегічне управління
Erscheinungsdatum: 2015
Zusammenfassung: В статті розглядається сутність системи стратегічного маркетингового планування на будівельних підприємствах, визначаються рівні та елементи маркетингового планування, а також фактори, що перешкоджають ефективному стратегічному маркетинговому плануванню.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2909
Enthalten in den Sammlungen:2015р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ_.pdfОсновна стаття161,24 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.