Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3680
Название: Проблематика і завдання менеджменту та маркетингу будівельних організацій
Авторы: Ширяєва, Н.Ю.
Ключевые слова: менеджмент
управління
маркетинг
будівництво
Дата публикации: 31-окт-2016
Издательство: International Scientific Conference «Economy and society modern foundation for human development» Proceeding of the Conference Leipzig university
Серия/номер: ;р.130-132
Краткий осмотр (реферат): Аналізується алгоритм процесу управління під час кризової симптоматики менеджменту виробничо-господарської діяльності будівельних бізнес-організацій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3680
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проблематика і завдання менеджменту та маркетингу будівельних організацій.pdfОсновна стаття208,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.