Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3681
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2017-11-20T19:11:09Z-
dc.date.available2017-11-20T19:11:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2519-2868-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3681-
dc.description.abstractАналізується важливість сприйняття маркетингової філософії всім персоналом. Розкриваються чинники, що впливають на реальність позитивного зв’язку маркетингового менеджменту та конгруентної філософії ІСО в будівельних бізнес-організаціях.uk_UA
dc.publisherІнфраструктура ринку:Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.relation.ispartofseries№2;с.218-220-
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectбудівництвоuk_UA
dc.titleЯкість маркетингового менеджменту будівельних організаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Якість маркетингового менеджменту будівельних організацій.pdfОсновна стаття200,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.