Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3681
Назва: Якість маркетингового менеджменту будівельних організацій
Автори: Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: менеджмент
управління
якість
будівництво
Дата публікації: 2016
Видавництво: Інфраструктура ринку:Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Серія/номер: №2;с.218-220
Короткий огляд (реферат): Аналізується важливість сприйняття маркетингової філософії всім персоналом. Розкриваються чинники, що впливають на реальність позитивного зв’язку маркетингового менеджменту та конгруентної філософії ІСО в будівельних бізнес-організаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3681
ISSN: 2519-2868
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Якість маркетингового менеджменту будівельних організацій.pdfОсновна стаття200,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.